Розміщення морозильних вітрин в магазині
18.02.2019 | Петро Петренко
- У супермаркетах і на продуктових викладках, у невеликих
магазинах та в кав'ярнях, морозильні вітрини відіграють дуже важливу роль. Вони
служать для вигідної презентації покупцям продуктів, що можуть швидко
зіпсуватися. Це вимагає постійного підтримання певного температурного режиму.
Мясо, риба, молочка, напівфабрикати, заморожені овочі та фрукти, готові страви
- все це не викладеш перед покупцями на звичайні полиці.
Конструкція спеціально призначених для короткочасного
зберігання подібної продукції обладнання оснащена спеціальними нахилами і
дренажними системами. Таким чином, в кінці дня досить буде протерти внутрішню поверхню,
щоб виключити можливість появи неприємних запахів.
Класифікація вітрин з точки зору форми
Таке обладнання за формою та конструктивними особливостями
ділиться на кілька основних видів:
- Прямі - стандартні продовгуваті конструкції зі скляним
фасадом;
- Холодильні ларі - використовуються для демонстрації
морозива;
- Кутові - рішення для залів з нестандартним плануванням, які
дозволяють більш раціонально використовувати наявний простір;
- Панорамні - морозильні вітрини з відкритими боковими стінками, частіше всього використовуються як острівні елементи торгового залу
Ціна питання
Вартість холодильного обладнання демонстраційного типу
напряму залежить від габаритів, конструкцій та технічного наповнення вибраної
вами моделі, наявності в ній підсвіток та інших факторів. Нестандартні рішення
(наприклад, морозильні вітрини з додатковими полицями) звичайно обійдуться
дорожче, в той час як найпростіші варіанти для невеликих магазинів бувають дуже
навіть бюджетними.