Як оптимізувати торговий простір?
18.02.2019 | Петро Петренко
Сьогодні торгові
точки змушені вести запеклу боротьбу за потенційного клієнта, використовуючи
для цього різні способи та інструменти. З'являються абсолютно нові форми
магазинів, які створюються для того, щоб задовольнити навіть найвимогливіших
покупців. Саме завдяки маркетинговим ходам все більше покупців перемикається на
великі супермаркети. У цих умовах невеликим торговим павільйонам і магазинчикам
стає все складніше. Однак, вони теж можуть домогтися хороших продажів, якщо
зможуть вчасно оптимізувати торговий простір.
В цілому, робота
над оформленням торгової точки завжди починається з докладного аналізу.
По-перше, потрібно тверезо оцінити, наскільки ефективно використовується
торгова площа. Це допоможе виявити і слабкі місця, і перспективні ділянки
торгового простору.
Зверніть увагу на
час, який проводять потенційні клієнти в приміщені. Потрібно чітко розуміти, що
чим більше часу людина приділяє розгляду товарів, тим комфортніше вона
почувається у вас, що само собою збільшує ймовірність здійснення покупки. Не
можна забувати і про динаміку відвідування магазину по днях тижня. Наприклад,
якщо ви помітили, що в суботу та неділю відвідувачів менше, то значить, вони
вважають за краще в ці дні ходити в інші магазини. Загалом, ви повинні провести
дуже докладний аналіз, щоб виявити недоліки, які, можливо, можна вирішити, якщо
оптимізувати торговий простір.
Правила оптимізації торгового простору
1. Найкраще магазин розділити на чіткі секції, щоб покупець точно знав, де що продається. Це актуально не тільки для великих магазинів, але і для невеликих кіосків, де часом покупцеві важко розділити щось на тематичні секції самому.
2. За допомогою вітрин різної висоти можна вказати потрібний напрямок пошуку того чи іншого товару. Перш ніж покупець знайде те, що йому потрібно, йому потрібно показати ще й інші товари.
3. Потрібно оптимізувати торговий простір таким чином, щоб кут огляду товарів був максимально зручним. Навіть при вході в магазин людина повинна побачити практично весь асортимент. Не можна допускати захаращення одних товарів іншими.
4. Найдоцільніше розміщувати товари однієї категорії поряд один від одного, що дуже зручно для покупців.
5. Правильна оптимізація торгового простору може допомогти значно збільшити продажі. Ну а допомогти оптимізувати торговий простір магазину і красиво розмістити товари допоможуть сучасні холодильні вітрини, які постачає компанія Технохолод.